WinterBolt

Quick post since my Forte icons for Io got a sudden boost of notes today:

Please don’t take and use those because they were commissioned! Nobody has, just saying just in case.

Also PS I’m gonna be out of town till Thursday but I’m still hereish on mobile o/

itsjustlikeoneofmyjapaneseanimes:

diglettdevious:

adriandragonus:

how evil organization getting ass-kicked by a mere 10-years kid

….. 

#omg tho #what if #like what if theyre all just going easy on them bc they are kids
#and they say like lame corny shit to keep up the act
#and they send out fucking rattatas so the kids will purposefully win

my heart.

thankyoucorndog:

owlygem:

pokerwithplato:

kanyewesticle:

I’m speechless.

Wow

hm.

protruding ribs =/= underweight or unhealthy if that’s what this is implyingi get that this might endorse a dangerous standard of beauty and it may not be necessary but this is how human bodies look sometimes

thankyoucorndog:

owlygem:

pokerwithplato:

kanyewesticle:

I’m speechless.

Wow

hm.

protruding ribs =/= underweight or unhealthy if that’s what this is implying

i get that this might endorse a dangerous standard of beauty and it may not be necessary but this is how human bodies look sometimes

thermohalia:

Heghera and Coi floating in the ocean

sunyshore:

All Raichu items from “pokemon time” (ポケモンセンターオリジナル pokemon time) Series 7. Raichu is the only Pokemon who received one of every item in this promotion!

destroy-me-in-the-tardis:

potterhead:

discodancerdonna:

Doublju Mens Button Pointed Zipper Jacket

fuuuuuuuuck

WHY DON’T GUYS WEAR THIS AT MY SCHOOL INSTEAD OF THAT STUPID HOLLISTER SHIT OMG

askgreatmotherammy:

No, no, NO. A dolphin does not have fur to groom!!

I am a goddess and I do not smell like cooked oils, I do not!!

thesilvereye:

If you would like to request a tutorial, you can do so on this post over here!
Eye Coloring Tutorial by me | Other Eye Tutorials: 1 2 3 | My Resource list for Faces and Heads

adfoodpics:

Truffle fries
Martingale Wharf, Portsmouth, New Hampshire

adfoodpics:

Truffle fries

Martingale Wharf, Portsmouth, New Hampshire

PLURK IS STILL DOWN SO I'LL SEND YOU AN ASK: JUST ASKING TO BE SURE Jimmy's with Joker so he's probably with him in Goldenrod right now, yeah? Just checking cause I need to figure out where all my kids are gonna be when the hurricane hits :|b

trilies:

winterbolt:

trilies:

Plurk, why do you betray us? Anyway YES, I think that just slipped my brain ha ha. Oh well, Invidia is just being careful and hitting up everybody. 8Tb

…And practicing his basic html like a good student.

bless you Invidia, you are precious and a credit to the team

He has literally used a different kind of html for each of the messages he’s left in people’s voicemails. You? You get bold. Whatsyourface, italics for you.

AHA REALLY omg that’s adorable

HE’S PRACTICING GOOD FOR HIM he gets a star sticker for that